Translate

Dlaczego warto prowadzić firmowego bloga?

Poradników na temat tego jak prowadzić bloga w internecie jest już bardzo dużo. Znajdziecie w nich informacje o tym jak tworzyć treści i kiedy je publikować. Dlatego też my postaramy się w naszym artykule przekonać tych którzy jeszcze nie są pozytywnie nastawieni do idei blogowania, że ma ona bardzo pozytywny wpływ na daną firmę i prowadzony biznes. Tworzenie bloga to znakomita inwestycja w wizerunek marki która potrafi przynieść długofalowo świetne rezultaty. W tym artykule przedstawimy wam zatem wszystkie argumenty na poparcie stwierdzenia iż prowadzenie firmowego bloga jest niezwykle opłacalne.


Po pierwsze firmowy blog to znakomite narzędzie do budowania wizerunku. Firmowy blog to bardzo często pierwszy pośrednik między klientem a daną firmą. Ponadto blog firmowy to idealny sposób aby wykreować twój wizerunek jako eksperta. Pamiętaj też, że ciekawe treści jakie będziesz publikować pomogą Ci powiększyć swoją bazę mailingową. Wystarczy, że na blogu umieścisz newsletter do którego będą mogli zapisywać się czytelnicy. Jak pokazują niektóre statystyki firmy które regularnie publikują treści na swoim firmowym blogu są w stanie generować nawet ponad trzykrotnie większy ruch.

Blog to też narzędzie do marketingu treści. Regularne publikacje na blogu pozwalają w ciekawy sposób zaprezentować klientom oferowane przez twoją firmę produkty czy też usługi. Oferowanie czytelnikom atrakcyjnych wizualnie artykułów na blogu dzięki grafice czy wideo będzie też stanowić dobrą bazę do dystrybucji treści za pośrednictwem mediów społecznościowych.




Blog firmowy to też narzędzie które może posłużyć do wykorzystania techniki reklamowej jaką jest storytelling, który daje niemal nieograniczone możliwości zaprezentowania produktów i usług. Poprzez storytelling będziesz w stanie opowiedzieć historię zarówno swojej firmy jak i oferowanych produktów. Storytelling pozwala też wywołać w potencjalnych klientach różnego rodzaju emocje, a każdy klient kocha marki które wywołują u niego jakieś emocje.

Na sam koniec najważniejszy atut prowadzenia bloga czyli to iż ma on przełożenie na pozycjonowanie strony www. Regularne publikowanie treści na blogu z całą pewnością pomoże twojej firmowej stronie uzyskać wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Miej jedynie na uwadze aby publikowane przez Ciebie treści były jak najwyższej jakości oraz stanowiły unikalne materiały.


Jeżeli zatem przekonaliśmy Cię, że posiadanie firmowego bloga jest niezwykle istotne i szukasz kogoś kto mógłby poprowadzić go dla twojej firmy to zapraszamy do kontaktu z nami - http://e-prom.com.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz