Kolejnym czynnikiem który pomaga skłonić klientów do zakupu przez internet jest oferowana przez sprzedawców darmowa opcja dostawy. W przypadku droższych produktów koszt wysyłki nie jest tak bardzo odczuwalny, jednak gdy mówimy już o tańszych przedmiotach może dochodzić do sytuacji gdy koszt dostawy będzie niemal taki sam jak samych zakupionych towarów. Zaoferowanie darmowej dostawy jest zatem sposobem na przekonanie klienta do dokonania zakupów w sklepie internetowym.
Innym powodem który stanowi ważny argument do zakupów przez internet są zdjęcia oferowanych produktów. Niejednokrotnie dany produkt w rzeczywistości wygląda nieco gorzej niż na prezentowanych fotografiach. Z tego też powodu profesjonalnie przygotowane zdjęcia produktów są w stanie niejako sprzedać produkt który w przypadku klasycznych form sprzedaży pozostałby zwyczajnie nie zauważony. Warto zatem inwestować w fotografię produktową.
Innym czynnikiem który skutecznie przekonuje klientów do zakupów przez internet są oferowane zniżki i rabaty. Nikogo chyba nie trzeba przekonywać, że wszelkiego rodzaju rabaty bardzo mocno działają na wyobraźnie klientów. W internecie dzięki na przykład spersonalizowanym reklamom czy też remarketingowi ( forma reklam ,,śledzących" danego klienta - możliwa do uruchomienia w Google Ads ) jesteśmy w stanie trafić z opcją promocyjną do klienta, który z całą pewnością będzie zainteresowany towarem. Przekonanie go do zakupu będzie więc jeszcze prostsze.
To oczywiście tylko kilka z głównych czynników które przyczyniły się do popularyzacji sprzedaży przez internet. Jeżeli zależy Państwu na zwiększeniu swoich zysków z handlu w internecie to polecamy pozycjonowanie stron www dzięki któremu dotrzecie do jeszcze większej liczby klientów lub też przygotowanie kampanii typu Google Ads.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz