W dzisiejszym artykule zastanowimy się dlaczego firma powinna posiadać system CRM. Ale na początku wyjaśnimy co to jest CRM, jakie korzyści dla przedsiębiorstwa wynikają z stosowania CRM oraz jakie praktyczne narzędzia ułatwiają wybór i wdrożenie systemu.
System CRM (ang. Customer Relationship Management) jest to system zarządzania relacjami z klientami. Zastosowane w systemach CRM technologie oraz poziom integracji pozwala zbierać i wykorzystywać w łatwy sposób informacje o klientach - dzięki temu mamy zawsze, wszystko pod ręką, a nasze zarządzenie relacjami z klientami staj się bardziej efektywne.
- Umożliwienie i ułatwienie obsługi w czasie rzeczywistym
- Poprawa relacji z klientami ( pozyskiwanie nowych, utrzymanie dotychczasowych, lojalność)
- Zapewnienie całemu przedsiębiorstwu dostępu informacji o klientach
- Umożliwienie zarządowi wglądu do informacji, harmonogramów i zadań
- Ograniczenia kosztów administracyjnych
- Szybszy czas realizacji, wzrost sprzedaży i zwiększenia retencji klienta
Zmiana lub wdrożenie nowego systemu w firmie wiążę się z bardzo trudną i istotną decyzją. Jest to decyzja strategiczna, która decyduje o dalszym funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Wiąże się to z wieloma kwestiami organizacyjnymi oraz finansowymi. Dobór odpowiedniego systemu to nie jest proste zadanie dlatego warto skorzystać z pomocy specjalistów. Dodatkowo należy pamiętać, że tylko system stworzony na zamówienie według preferencji przedsiębiorstwa będzie spełniać swoje zadanie. Dlatego nie zwlekaj i skontaktuj się z nami:
tel. 792 817 241
biuro@e-prom.com.pl
Źródło: www.e-prom.com.pl
Od czasów rozrastania się mojej działalności nie wyobrażam sobie dalszego działania bez wsparcia pakietów CRM / ERP. Dlatego właśnie przykładowo Microsoft Dynamics AX czy https://www.ifirma.pl/moduly/crm to dla mnie doskonałe w pracy moduły, które sprawdzają się na każdym kroku.
OdpowiedzUsuńJak wdrożycie się w temat to na pewno znajdziecie nie jedną, czy też nie dwie funkcjonalności takich systemów. Mnie opcja od https://bs4.pl przekonała do CRM
OdpowiedzUsuńKorzystanie z systemów crm daje firmie wiele korzyści. Jedną z nich jest ułatwienie zarządzania relacjami z klientem - https://www.connecto.pl/system-crm-poprawia-relacje-z-klientem/. Dzięki wdrożeniu crm każdy uprawniony pracownik ma możliwość aktualizowania na bieżąco wielu informacji o kliencie. Ma to również duży wpływ na koordynowanie wszelkich działań marketingowych.
OdpowiedzUsuńOj, zdecydowanie dobre systemy CRM ułatwiają życie sprzedawcom pozwalając im na łatwiejsze zarządzanie relacjami z klientami. I co tu dużo pisać. Na Sente.pl można dostać bardzo ciekawy i pozytywnie oceniany w branży system CRM :)
OdpowiedzUsuńOczywiście zgadzam się z Wami, systemy CRM są wykorzystywane w wielu dziedzinach i nie bez przyczyny, po prostu znacznie ułatwiają prowadzenie firmy. Choć pewnie wielu zastanawia się nad wersją, zatem tutaj https://craftware.pl/darmowy-system-crm-czy-warto/ możecie znaleźć odpowiedź na to pytanie
OdpowiedzUsuńMnie natomiast interesuje, w jaki sposób wykorzystujecie system CRM? Na stronie https://craftware.pl/25-pomyslow-na-wykorzystanie-crm-w-firmie/ znalazłam aż 25 pomysłów na to, jak taki system wykorzystać. I właśnie zastanawiam się nad inwestycją w taki system - myślę, że to dobry wybór.
OdpowiedzUsuńFajnie napisane. Pozdrawiam i gratuluję.
OdpowiedzUsuńBardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.
OdpowiedzUsuńUsługi księgowe są niezwykle istotne dla prawidłowego funkcjonowania każdej firmy. Dlatego warto skorzystać z profesjonalnej pomocy, takiej jak ta oferowana przez Duet-SC. Ich strona internetowa http://duet-sc.pl/ prezentuje szeroką gamę usług, w tym prowadzenie ksiąg rachunkowych, rozliczanie podatków oraz doradztwo finansowe. Zespół ekspertów zapewnia profesjonalne podejście, dokładność i terminowość, co jest niezwykle ważne w dziedzinie księgowości. Dzięki nim można skupić się na rozwoju firmy, mając pewność, że kwestie finansowe są w dobrych rękach.
OdpowiedzUsuń