W obecnych czasach marketing internetowy jest powszechnym elementem promocji i reklamy. Próbując być lepszym od konkurencji musimy docierać do jak największej grupy odbiorców.
Wyobraźmy sobie, że nasza firma jest w centrum. Otaczają nas nasi potencjalni odbiorcy naszych towarów i usług do których musimy dotrzeć.
Jak to zrobić?
Tutaj z pomocą przychodzi nam właśnie marketing internetowy - czyli wykorzystywanie internetowych narzędzi jakimi są np. portale społecznościowe.
Tak jak widzimy na załączonym obrazku na marketing społecznościowy składa się kilka elementów, są nimi:
Dzięki tym elementom możemy dotrzeć do dużej grupy odbiorców w dość szybki sposób. Dlatego warto pomyśleć o promocji swojej firmy w internecie - tutaj możemy Wam pomóc.
Jak promować firmę w internecie?
- Nie ograniczajmy się do stworzenia jedynie wizytówkowej strony internetowej Warto zadbać o swoją stronę, zawrzeć na niej takie informacje, które mogą zaciekawić odbiorców. Możesz przygotować autorski materiał wizualny, który przedstawia firmę i Twoich pracowników i odpowiednim świetle tworząc u odbiorców poczucie zaufania i profesjonalizmu.
- Pamiętaj, że przeciętny użytkownik internetu potrzebuje tylko 10 sekund aby stwierdzić czy dana strona go interesuje. Dlatego stwórz stronę ciekawą i PRZEJRZYSTĄ. Nie możesz umieścić zbyt dużo danych ponieważ będą one nieczytelne.
- Zadbaj o odpowiednio przygotowaną grafikę. Treści wizualne wrzucane na stronę muszą być dobrej jakości, niedopuszczalne jest publikowanie zdjęć na których widać piksele i są nieczytelne.
- Najważniejsza rada to regularne publikacje i codzienna aktualizacja kont na portalach społecznościowych. Dzięki temu utrzymasz przy sobie stałych czytelników i zachęcisz nowych nie tylko do częstego zaglądania na Twój profil ale także do dyskusji na tematy firmy, produktów i usług.
Jeśli chcesz się dowiedzieć co ponadto możesz zrobić aby być jak najlepiej widocznym w sieci skontaktuj się z nami.
Źródło: www.e-prom.com.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz