Translate

Ile powinna kosztować strona www

Coraz więcej domen w naszym kraju zostaje zakupionych i pod wpływem wzrostu jesteśmy na jednym z pozycji topowych. W końcu w naszym kraju doceniamy potencjał internetu, ale dalej jeszcze nie jest to co powinno. Samo posiadanie strony internetowej to już standard ale ta strona musi być nowoczesna oraz "ładna" graficznie, a niestety często wraz z niską ceną otrzymujemy strony szablonowe nie dopasowane graficznie do naszej marki.

Oczywiście nie ma konieczności wydawania tysięcy złotych na stronę www ponieważ jest bardzo dużo darmowych CMS dzięki któremu będziemy mieli darmowy panel administracyjny a grafik i koder odpowiednio przygotują jej graficzny wygląd. Cena takiej strony powinna być w granicach 1000-1500 zł. Wszystko w zależności od tego czy dostarczymy zdjęcia, czy będą one kupowane na tzw "stockach" oraz jak bardzo zaawansowana chcemy mieć stroną. Dziś strona bez wersji RWD nie jest pożądana i tak na prawdę nikomu nie potrzebna, więc nie powinniśmy skusić się ofertą taniej strony bez wersji mobilnej za 500 zł i za chwilę dopłacić, a nawet przepłacić 2-3x tyle za stworzenie wersji mobilnej.

Samo posiadanie strony nie wnosi nic nowego do naszej firmy, musisz jeszcze zainwestować w reklamę, a ich jest bardzo dużo i trzeba dokładnie poznać profil działalności i target klientów aby efekt był zadowalający i przyciągał coraz więcej klientów. Dlatego warto poszukać firmy która zajmuje się kompleksowo marketingiem internetowym i pozycjonowaniem uderzając w kilka frontów, wtedy osiągniemy efekt wprost proporcjonalny do włożonych środków.

Źródło: e-prom.com.pl


Facebook Shop

Facebook miał już mieć swój koniec kilka razy według przepowiedni analityków, a jednak dalej nie może nikt go zatrzymać i się rozwija. Tym razem chodzi o możliwość zakupy produktów bezpośrednio na Facebooku. 



Facebook we współpracy ze Shopify wprowadzi możliwość składania zamówień bezpośrednio na fanpagu, dzięki temu dotrzemy do miliarda potencjalnych klientów i na pewno będzie to o wiele łatwiejsze niż w inny sposób i bardziej opłacalne. Oczywiście nie dla wszystkich. Facebook to pewien target i pomimo tego, że dotrzemy do klienta detalicznego, a zależy nam na hurtowym, więc tutaj się to nie przyda i będziemy musieli korzystać z innych metod reklamy. Do końca nie wiadomo jakie będą warunki, ale jeżeli mamy zbyt małą marże i przyjdzie nam zapłacić abonament za taka usługę koszty mogą przerosnąć przychód, a jak wiadomo do interesu cały czas nie będziemy dokładać. Dlatego do tego pomysłu powinniśmy podejść bardzo ostrożnie ponieważ sama integracja może być kosztowna i nie zwrócić się.

Jako Agencja Marketingowa jesteśmy na bieżąco w tej sprawie i jeżeli jesteś zainteresowany tą funkcją w momencie pojawienia się skontaktuj się z nami i zostaw nam kontakt do siebie, a my się odezwiemy. Także jeżeli w tym momencie chcesz rozpocząć inne działania marketingowe jak prowadzenia Facebooka, obsługa allegro, obsługa ebay skontaktuj się z nami i przekaż informacje skąd się o tym dowiedziałeś i otrzymaj zniżkę.

Źródło: http://www.e-prom.com.pl/